Miss Plaja 2018

facebook miss Plaja

Sedindte foto gratuite

marți, 22 aprilie 2014

Miss Plaja 2014

Salutare Iubitori de Frumos!
A trecut si Sarbatorile de Pasti, ehheee muuulte caloriiiii nene, acum cu totii incercam sa ne ingrijim de silueta noastra, fie femeie fie barbat ;) caci in curand vine vara cu farmecele ei, si dorim sa ne scaldam in razele soarelui, sa se lipeasca de noi tone de bronz. Bronz natural zic, nu artificial de la solar :)
Asa bine ca ne-am trasat cateva coordonate acum, nu de alta dar multi am zis:

"-Dupa Pasti( Craciun, Revelion, e.t.c.) ma duc la sala si tin cura de slabire" de multe ori am auzit-o, ehe si io am zis-o :)
Eu sincer chiar ma apuc de sala si o fac chiar de azi, incepe Miss Plaja 2014 si vreao sa fiu in forma, mai ales ca am sa stau la mare cam 2 luni cat tine Miss Plaja 2014.
Aa!!! si era sa uit, inscrierile la cel mai frumos concurs de la malul Marii Negre, adica Miss Plaja 2014, sunt deschise. Te poti inscrie si tu accesand site-ul oficial a emisiunii www.missconcurs.ro, la sectiunea inscriere.
Toate cele bune si spor la slabit daca ai nevoie!!! eu am!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blogger Tricks